Jedyny sklep specjalizowany na sprzęt dla bajkerow i skarpetkobuty SKINNERS w Polsce
search-loader
0 ks
0
Zamów jeszcze za 170 zł a otrzymasz
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa
Łącznie 0 zł
Elementstore - favorite
Elementstore - favorite
question
Potrzebujesz pomocy?
Spójrz do naszej poradni, w której wszystko wyjaśniliśmy, a jeśli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, napisz lub zadzwoń Evče.
FAQPORADNIA
+420 720 582 035

Zwrot, wymiana, reklamacja

Wymiana koloru/rozmiaru

Jeżeli wybrałeś nie ten rozmiar, typ lub myślałeś, że kolor będzie inny, nic nie szkodzi! Produkt zapakuj z powrotem do pudełka (prosimy go nie obklejać), dodaj fakturę i notatkę, co chcesz z produktem zrobić. Na paczkę przyklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas. 

Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl


 
Zwrot

Jeżeli zrobiliśmy 100% do tego, by wszystko było jak ma, a i tak coś wyszło nie tak, możesz oczywiście produkt wrócić. Staramy się iść wszystkim na rękę, więc nie dbamy o ścisły 14-dniowy termin zwrotu i można zwrócić zamówienie do miesiąca od dostawy. Artykuł musi jednak być nieużywany i właściwie zapakowany w oryginalnym pudełku (prosimy go nie obklejać).

Zapakuj buty do oryginalnego pudełka, dodaj fakturę, numer Twojego konta, na który mamy Ci wysłać pieniądze i notatkę, dlaczego zdecydowałeś się artykuł zwrócić. Na paczkę naklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas.

Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl

Mamy nadzieję, że Twój przyszły zakup będzie bardziej udany.


Reklamacja = NO PROBLEM

Po pierwsze - bardzo nam przykro, że coś poszło nie tak. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Jeśli chcesz, aby buty były oceniane przez dział reklamacji, ważne jest, aby spełnić następujące warunki reklamacji:
 
  1. Wyczyść produkt
  2. Zapakuj w pudełko (nie musi być oryginalne)
  3. Dołącz kopię faktury
  4. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji
  5. Zapakuj wszystkie te elementy w pudełko
  6. Wyślij na adres naszego sklepu: ElementStore, Lidická 21, Brno, 602 00, Republika Czeska