Jedyny w Czechach sklep z wyposażeniem dla bajkerów i skarpetkobutami skinners w Czechach
0 ks
0
Kup jeszcze za 170 zł , a zyskasz
Darmowy transport
Darmowy transport
Darmowy transport
W sumie 0 zł
search
Elementstore - favorite
Elementstore - favorite
question
Potrzebujesz radę?
Zerknij do naszego działu pomocy, w którym prawie wszystko wyjaśniamy, a jeśli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, napisz lub zadzwoń do Evče.
FAQPORADNIA
+48 794 186 804
search-loader

Zwrot, wymiana, reklamacja

WYMIANA KOLORU/ROZMIARU

Nie pasuje rozmiar, nie odpowiada Ci typ lub kolor nie wygląda jak na zdjęciu? Nie szkodzi! Zapakuj towar z powrotem (nie oklejaj pudełka), załącz fakturę i wiadomość, czego dokładnie chcesz. Na paczkę przyklej etykietę zwrotną, a res
ztę zostaw na nas.

Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl


ZWROT TOWARU = NO PROBLEM

Chociaż zrobiliśmy wszystko, aby wszystko pasowało, a jednak to nie jest to, oczywiście możesz zwrócić towar. Staramy się sprostać wszystkim potrzebom, dlatego nie pilnujemy sztywnego 14-dniowego terminu i towar możesz zwrócić w ciągu miesiąca od zakupu. Nie mogą jednak nosić żadnych śladów użytkowania i muszą być w oryginalnym pudełku (nie oklejaj go) i odpowiednio zapakowane.

Zapakuj buty do oryginalnego pudełka, dodaj fakturę, numer Twojego konta, na który mamy Ci wysłać pieniądze i notatkę, dlaczego zdecydowałeś się artykuł zwrócić. Na paczkę naklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas. 

Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl



REKLAMACJA = NO PROBLEM

Po pierwsze – bardzo nam przykro, że coś poszło nie tak. Włożymy jednak rękę w ogień i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Jeśli chcesz, aby Twoje buty zostały ocenione przez dział reklamacji, ważne jest przestrzeganie następujących warunków reklamacji:

1) Wyczyść produkt
2) Zapakuj w pudełko (nie musi być oryginalne)
3) Dołącz kopię faktury
4) Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji
5) Wszystkie te przedmioty zapakuj w pudełko
6) Na paczkę naklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas.

Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl