Wymiana koloru/rozmiaru
Jeżeli wybrałeś nie ten rozmiar, typ lub myślałeś, że kolor będzie inny, nic nie szkodzi! Produkt zapakuj z powrotem do pudełka (prosimy go nie obklejać), dodaj fakturę i notatkę, co chcesz z produktem zrobić. Na paczkę przyklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas.
Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl
Zwrot
Jeżeli zrobiliśmy 100% do tego, by wszystko było jak ma, a i tak coś wyszło nie tak, możesz oczywiście produkt wrócić. Staramy się iść wszystkim na rękę, więc nie dbamy o ścisły 14-dniowy termin zwrotu i można zwrócić zamówienie do miesiąca od dostawy. Artykuł musi jednak być nieużywany i właściwie zapakowany w oryginalnym pudełku (prosimy go nie obklejać).
Zapakuj buty do oryginalnego pudełka, dodaj fakturę, numer Twojego konta, na który mamy Ci wysłać pieniądze i notatkę, dlaczego zdecydowałeś się artykuł zwrócić. Na paczkę naklej etykietę zwrotną, a resztę zostaw na nas.
Więcej informacji na temat wymiany albo zwrotu i wysłaniu etykiety, potrzebnej do zwrotu towaru na nasz adres, udzielamy na e-mail'u info@elementstore.pl
Mamy nadzieję, że Twój przyszły zakup będzie bardziej udany.
Reklamacja = NO PROBLEM
Po pierwsze - bardzo nam przykro, że coś poszło nie tak. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Jeśli chcesz, aby buty były oceniane przez dział reklamacji, ważne jest, aby spełnić następujące warunki reklamacji:
-
Wyczyść produkt
-
Zapakuj w pudełko (nie musi być oryginalne)
-
Dołącz kopię faktury
-
-
Zapakuj wszystkie te elementy w pudełko
-
Wyślij na adres naszego sklepu: ElementStore, Lidická 21, Brno, 602 00, Republika Czeska