Materiał ramy
Karbon OCLV
Zastosowanie
Rower górski / Downhill / Enduro / - / -
Dlaczego warto robić zakupy u nas?

Serwis gwarancyjny
bezpłatny

Profesjonalne
porady

Zakup na
raty

Brno
Frydek - Mistek

Zwrot gotówki
przy następnym zakupie
Fuel EXe 9.8 GX AXS przenosi kolarstwo górskie na nowy poziom dzięki nowoczesnemu silnikowi, który łączy zaawansowaną technologię z kompaktowym, lecz wydajnym designem. Rama z włókna węglowego jest lekka, sztywna i zwinna, co zapewnia dynamiczną i zabawną jazdę. Dodatkowo posiada koła karbonowe, bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS oraz doskonałe zawieszenie z widelcem RockShox Lyrik Select+ i tylnym amortyzatorem SuperDeluxe Select+.
JEST DLA CIEBIE, JEŚLI...
Chcesz zwinnego roweru trailowego, który w szybkich i technicznych odcinkach zachowuje się jak rower bez silnika. Jednocześnie chcesz mieć nieco wsparcia podczas podjazdów. Szukasz zaawansowanej technologii w całym rowerze, od silnika po przerzutki, oraz bardziej zaawansowanego zawieszenia, z którym żaden szlak nie będzie problemem. Chcesz mieć naturalne doświadczenia z kolarstwa górskiego i szukasz dopracowanego silnika ze spokojnym wsparciem podczas jazdy.
OTRZYMASZ TO WYPOSAŻENIE
Rama z włókna węglowego OCLV dla rowerów górskich z w pełni ukrytą baterią 360Wh i harmoniczną skrzynią biegów TQ ze sprytnym portem ładowania, zintegrowanym wyświetlaczem LED i dyskretnym kontrolerem na kierownicy. Dodatkowo 150mm widelec RockShox Lyrik Select+ z amortyzacją DebonAir i tłumikiem Charger 2.1 RC oraz 140mm tylne zawieszenie RockShox Super Deluxe Select+. I co najlepsze? Bezprzewodowe przerzutki SRAM GX AXS dla minimalistycznego kokpitu.
NA KONIEC
Fuel EXe 9.8 to doskonały rower trailowy z odpowiednim wsparciem, aby pokonać trudne podjazdy i czerpać radość z zjazdów technicznych odcinków i szlaków flow. Posiada futurystyczną technologię, taką jak zaawansowana skrzynia biegów TQ i minimalistyczne bezprzewodowe przerzutki SRAM GX AXS. Dzięki carbonowym kołom i zaawansowanemu zestawowi zawieszenia RockShox będziesz cieszyć się płynną jazdą zarówno na szlakach, jak i w trudnych odcinkach.
DLACZEGO POKOCHASZ TEN ROWER:
1) Zyskasz rower, który zjeżdża z gór równie dobrze jak twój ulubiony rower trailowy i dodatkowo zapewnia odpowiednie wsparcie przy podjazdach bez uczucia, że oszukujesz.
2) Mała, ale wydajna skrzynia biegów TQ jest dostrojona do jazdy po szlakach. Jest cicha, abyś mógł cieszyć się każdą chwilą. Oferuje wsparcie, które sprawia, że jazda jest naturalna.
3) Dzięki sprytnemu portowi ładowania, elegancko zintegrowanemu wyświetlaczowi i dyskretnemu kontrolerowi nawet nie zauważysz, że siedzisz na rowerze elektrycznym.
4) Ulepszony zestaw zawieszenia RockShox z przednim skokiem 150 mm i tylnym 140 mm pozwala na wyjątkowo płynną jazdę nawet w trudnych odcinkach.
5) Jeśli będziesz chciał wyruszyć dalej niż zwykle, możesz wydłużyć zasięg za pomocą dodatkowej baterii.
Funkcjonować
TQ-HPR50 – mały, cichy i silny
Silnik TQ-HPR50 jest niezwykle wydajny mimo swojej niskiej wagi. Większość silników wyposażona jest w zębatki i paski, które są głośne, zajmują miejsce i mogą się zepsuć. W TQ-HPR50 znajduje się mała i wyjątkowo cicha harmoniczna przekładnia walcowa, która zapewnia niesamowicie naturalne odczucie podczas pedałowania.
Dodatkowa bateria
Dzięki dodatkowej zewnętrznej baterii 160Wh można przedłużyć zasięg o 40%. Podłączenie jest proste i nie są potrzebne specjalne uchwyty, mieści się w standardowym koszyku na butelki.
Wyjmowana bateria
Bateria o pojemności 360Wh wystarcza na 2–5 godzin jazdy. Jest sprytnie ukryta w dolnej rurze ramy, skąd można ją łatwo wyjąć przed ładowaniem.
Active Braking Pivot
System Active Braking Pivot umożliwia naszym technikom dostosowanie tłumienia, aby reagowało na przyspieszanie i hamowanie niezależnie. Rezultatem jest niezawodne prowadzenie.
Specyfikacje
Rama
Rama
Karbon OCLV do rowerów górskich, wyjmowana bateria, wewnętrzne prowadzenie linek, aluminiowa kołyska, rurka podsiodłowa 34,9mm, uchwyt na górny prowadnik łańcucha, linia łańcucha 55mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140mm skok
Widelec
RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, stożkowy słupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, skok 150 mm
Amortyzator
RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm
Koła plecione-koła szprychowe
Przednie koło
Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV do rowerów górskich, możliwość użycia bezdętkowego, 6 śrub, Boost110, 15mm sztywna oś
Przednia piasta
Stop, Bontrager, łożysko szczelne, oś aluminium, 6 śrub, Boost110, 15mm sztywna oś
Tylne koło
Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV Mountain, możliwość użycia bezdętkowego, Rapid Drive 108, 6 śrub, nakrętka SRAM XD, Boost148, 12mm sztywna oś
Tylna piasta
Stop Bontrager, łozysko szczelne, sześciokątny spisek, 108-zębny Rapid Drive, nakrętka SRAM XD, Boost148, 12mm sztywna oś
Tylne szybkozłącze
Sztywna oś Bontrager Switch, zdemontowana dźwignia
Opona
Bontrager SE5 Team Issue, możliwość użycia bezdętkowego, boczne wzmocnienia Core Strength, stopka aramidowa, 60 tpi, 120 tpi, 29 x 2,50 cala
Część opony
Uszczelniacz Bontrager TLR, 6 oz
Taśma do obręczy
Bontrager TLR
Obręcz
Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle
System elektroniczny
Ładowarka
TQ, 4A ładowarka
Licznik rowerowy
Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+
Silnik
TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna moc nominalna 250 W, moc szczytowa 300 W
Prowadzić
Przerzutki
SRAM GX Eagle AXS, 12 prędkości
Przerzutka tylna
SRAM GX Eagle AXS
Korba
E*thirteen E*spec Plus, długość 165 mm, E*thirteen E*spec Race, karbon, długość 165 mm
Zębatka
SRAM X-SYNC, 32 zęby, stop aluminium
Kaseta
SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 prędkości
Łańcuch
SRAM GX Eagle, 12 prędkości
Maksymalne wymiary tarczy napędowej
1x: 34 zęby, min 30 zęby
Komponenty
Siodło
Bontrager Arvada, pręty austenitowe, szerokość 138 mm
Sztyca
Sztyca teleskopowa Bontrager Line Elite, skok 100 mm (S), 150 mm (M), 170 mm (L), 200 mm (XL), MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie, 34,9 mm, długość 345 mm (S), 440 mm (M), 485 mm (L), 550 mm (XL)
Zintegrowana kierownica/mostek
Zintegrowane kierownica/mostek Bontrager RSL, karbon OCLV, gięcie kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, pochylenie mostka 0 stopni, długość mostka 35 mm (S), 45 mm (M, L, XL)
Chwyty
Bontrager XR Trail Elite, nylonowy uchwyt Lock-On
Hamulce
Tarcza hamulcowa
SRAM 6 otworów, 200 mm
Zestaw hamulcowy
Czterotłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R
Wymiary tarczy
Maksymalny rozmiar tarcz - Rama: 203 mm, Widły: zobacz producenta
Waga
Masa
M - 18.17 kg / 40.06 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Limit wagowy
Rower ma maksymalny łączny limit masy 136 kg (masa roweru, rowerzysty i ładunku)
Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia. Ze względu na problemy w łańcuchu dostaw, kompatybilne części mogą być zastąpione w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.
JAK WYBRAĆ WŁAŚCIWY ROZMIAR?
Zalecane rozmiary kół w zależności od wzrostu można znaleźć w tabelach poniżej, ale na wybór wpływają także inne czynniki, takie jak długość ramion i nóg. Dlatego zalecane wartości mogą się pokrywać, a rowerzyści o tej samej wysokości nie muszą jeździć na rowerach o tym samym rozmiarze. Nie jesteś pewien? Skontaktuj się z nami pod numerem +420 724 366 440 lub info@elementstore.cz.
Najlepiej będzie, jeśli odwiedzisz nas osobiście w sklepie. Pomożemy Ci w wyborze, wszystko ustawimy, możesz wypróbować rower, a oprócz tego będziemy Cię świetnie gościć!
Tabela rozmiarów - Rowery elektryczne TREK |
Typ roweru elektrycznego |
S |
M |
L |
XL |
Górskie |
153 - 167cm |
161 - 175cm |
174 - 188cm |
186 - 196cm |
Miejskie |
155 - 165cm |
165 - 175cm |
175 - 186cm |
186 - 197cm |